بهترین دکتر برای انجام لمینت دندان در تهران | لمینت چیست؟ | هزینه لمینت دندان در تهران

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران

لمینت دندان روشی برای ترمیم و زیبا سازی دندان ها می باشد. لمینت دندان در تهران توسط پزشکان مختلفی انجام می شود، دکتر محمدرضا فرهنگی  یکی از بهترین پزشک و دکترها برای لمینت دندان در تهران هستند علاوه بر داشتن  تجربه و مهارت کافی در این زمینه  از بهترین مواد دندانپزشکی استفاده میکنند و با بهترین لابراتورهای دندانپزشکی در تهران همکاری میکنند. از این رو شما میتوانید با آرامش خاطر به مطب ایشان مراجعه کنید و برای داشتن لبخند زیبا همین الان اقدام کنید.

بهترین دکتر زیبایی دندان در تهران را چگونه انتخاب کنیم؟

دکتر محمدرضا فرهنگی دندانپزشک زیبایی در غرب تهران هستند و با داشتن سالها تجربه موفق در این زمینه توانستند، عنوان بهترین دکتر زیبایی دندان  در تهران را کسب کنند. ایشان در زمینه های زیر به صورت تخصصی لبخند زیبا را به شما هدیه می کنند.

از جمله عواملی که بایستی شما در انتخاب بهترین دکتر لمینت در نظر داشته باشید شامل موارد زیر هستند:

تخصص و تجربه پزشک

حرف اول را در انتخاب دندانپزشک تخصص او میزند مخصوصا اگر به سراغ روشهای زیبایی دندان می روید که ممکن است شما دیگر جای برگشت نداشته باشید و عدم تخصص یک پزشک میتواند به شدت بر روی کار شما تاثیر گذار باشد.

دلسوز بودن و اخلاق محور بودن پزشک

اینکه پزشک شما نحوه درمان را برای شما بازگو کند از معایب و مزیت های روش شما را مطلع کند و رضایت شما را برای انجام کار داشته باشد هم از جمله عوامل مهم هستند

استفاده از مواد مناسب برای انجام لمینت دندان

برای اطلاع از مراحل انجام لمینت دندان مقاله لمینت دندان را مطالعه کنید، در این مراحل از دندان شما قالبگیری خواهد شد و به لابراتور ارسال میشود توجه داشته باشید اینکه لابراتور از مواد مرغوب برای ساخت لمینت دندان شما استفاده کند مورد بسیار مهمی است و میتواند روی کیفیت و طول عمر لمینت دندان شما تاثیر بگذارد.

تعرفه معقول و مناسب برای انجام لمینت دندان

از جمله موارد دیگر که در انجام لمینت و یا هر روش دیگری در دندانپزشکی تاثیر گذار هستند قیمت و تعرفه هستند. این مورد را در نظر داشته باشید که کیفیت را فدای قیمت نکنید.

میزان رضایت بیماران قبلی آن پزشک

میتوانید در مطب پزشک با سایر بیماران صحبت کنید و از روند کار انها و رضایتشان سوال کنید و همچنین میتوانید با دیدن نمونه کارها در وب سایت و یا اینستاگرام این مورد را بررسی کنید.

 

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا در خصوص جزئیات لمینت دندان بررسی بیشتری انجام دهیم

لمینت دندان چیست؟

هر فردی به داشتن لبخند زیبا علاقه دارد ولی ممکن است به دلیل برخی از عوامل عده ای از افراد نتوانند از این ویژگی برخوردار شوند. بد شکل بودن دندان ها یکی از این عوامل است‌. از این رو دندانپزشکان زیبایی و ترمیم از روشی به نام لمینت دندان استفاده می کنند تا افراد بتوانند لبخندی زیبا و گیرا داشته باشند. به پوسته های نازکی که با توجه به ویژگی های دندانی هر فردی و متناسب به دندان هایش ساخته می شوند، لمینت گفته می شود. برای ساختن این پوسته ها تلاش می شود از موادی استفاده شود که دارای رنگ طببعی و نزدیک به رنگ دندان باشد.

لمینت ها را به قسمت جلویی دندان وصل می کنند تا موجب تغییر در مواردی مثل طول، رنگ، ظاهر و اندازه دندان ها شود و هر فردی که از این روش استفاده می کند، لبخند زیباتر و گیراتری داشته باشد.‌ در گام اول برای انجام لمینت دندان از ضخامت مینای دندان مقداری تراش داده می شود تا برای این کار آماده سازی صورت گیرد. سپس در مرحله بعدی دندان قالب گیری شده تا لمینت  دندان ساخته شده متناسب با آن باشد. از زمانی که مینا تراش داده می شود، تا لحظه ساخته شدن و اتصال لمینت ها، لازم است که یک روکش موقت به کار برده شود تا دندان ها دچار حساسیت کمتری شده و به خوبی محافظت شوند.‌در مرحله آخر لمینت آماده سازی شده و آن را روی دندان های فرد وصل می کنند.

بهترین پزشک برای انجام لمینت دندان در تهران 

فرق لمینت سرامیکی و لمینت کامپوزیتی در چیست؟

به طور کلی لمینت ها دارای دو دسته هستند:

لمینت سرامیکی

لمینت کامپوزیتی

لمینت های سرامیکی از نظر مقاوت دارای مقاومت و استحکام بالاتری نسبت به نوع کامپوزیتی هستند.‌ لمینت های سرامیکی از نظر دوام رنگ نسبت به نوع کامپوزیتی بالاتر بوده و شکل آنها بهتر و زیباتر می باشد.‌ برای تراش خوردن مینا در نمونه های بسیار نازک، نوع لمینت سرامیکی نیازی به تراش و برش نخواهد داشت. از نظر قیمت لمینت کامپوزیتی دارای قیمت کمتری نسبت به نوع سرامیکی می باشد.

بهترین پزشک برای انجام لمینت دندان در تهران 

از لمینت سرامیکی دندان برای چه شرایطی استفاده می‌شود؟

از ترکیب چندین لایه بسیار نازک اما با دوام سرامیک، لمینت سرامیکی ساخته می شود. ‌این نوع لایه ها برای مینای دندان انسان یک جایگزین بسیار خوب می باشد و برای برطرف کردن برخی موارد به کار می روند که در زیر تعدادی از این موارد را آورده ایم:

برای بستن گپ و فاصله ایجاد شده بین دندان ها

برای ترمیم کردن دندان هایی که به صورت مادرزادی دارای لکه کی باشند.

برایترمیم کردن دندان هایی که به صورت جزئی دچار به هم ریختگی هستند

جهت ترمیم و بهبود ظاهر دندان هایی که شکسته شده اند یا به اصطلاح لب پر شده اند

برای ترمیم و زیبا نشان دادن ظاهر دندان هایی که دچار تغییر رنگ یا پوسیدگی شده اند.

همچنین لمینت دندان در تهران برای چه موارد زیر توصیه نمی شود:

افرادی که دارای دندان هایی متمایل به لب ها هستند (بیرون زده اند)

دندان هایی که بر اثر سایش بیش از اندازه دچار از دست رفتن طول شده باشند.

در صورتی که مینا دارای ضخامت کم باشد.‌ زبرا برلی لمینت عموما ضخامت مینا کم می شود، پس اگر ضخامن مینا قبل از انجام لمینت کم باشد، لمینت گذاری عمل درستی نخواهد بود.‌

افرادی که برای بهداشت دهان و دندان خود اهمیتی قائل نیستند.‌

بهترین پزشک برای انجام لمینت دندان در تهران

انجام لمینت دندان در تهران چه مزایایی دارد؟

انجام لمینت دندان در تهران که توسط دندانپزشکان انجام می شود از مزایای زیادی برخوردار می باشد. در اینجا برخی از این مزایا را آورده ایم:

لکه دار نمی شود و تغییر رنگ نخواهد داشت‌.‌

به صورت طبیعی زیبا و چشم نواز می باشد.

این روش برذی انجام شدن نیازی به بی حسی ندارد.

دوام و استحکام لمینت دندان بالا می باشد.

برای درمان لمینت دندان در تهران فقط به ۲ جلسه نیاز خواهد بود.

بهترین پزشک برای انجام لمینت دندان در تهران 

هزینه لمینت دندان در تهران

آن قدرها هم که فکر می کنید، هزینه لمینت دندان در تهران بالا نیست. برای لمینت دندان در تهران این هزینه به مواردی چون محلی که لمینت در آن انجام می شود، نوع مواد مصرفی و تعداد لمینت موزد نیاز بستگی خواهد داشت. این هزینه برای هر دندان متغیر می باشد. برای انتخاب بهترین نوع لمینت دندان که با بودجه شما متناسب باشد، دکتر محمد رضا فرهنگی دندانپزشک زیبایی شما را یاری خواهد کرد. برای اطلاع از تعرفه های دندانزشکی میتوانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید و لیست آخرین قیمتهای دندانپزشکی را در ان ببینید.

  1. عباس گفت:

    سلام دکتر من دندون آسیاب ندارم ب همین دلیل سالها با دندون جلو غذا خوردم و الان دندون جلو بالا بین دو نیش ساییده شده و ارتفال آن حدودا ۴ تا پنج میل کوتاهتر شده میخواستم بدونم با لمینت میشه درست کرد?

    1. dr_farhangi گفت:

      جواب در واتس اّپ برای شما ارسال شد

    2. dr_farhangi گفت:

      سلام
      بهتره اول دندانهای عقبی رو جایگزین کنید بعد نسبت به زیباسازی دندانهای جلویی اقدام فرمایید

  2. نداابراهیمیان گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید من خیلی ازدندانهایم روکشیدم وچندتاازدندانها هم بایدبکشم آیا میتوانم لنین استفاده کنم

    1. dr_farhangi گفت:

      سلام
      اگر منظورتون لمینیت هست باید عرض کنم لمینیت برای زیباسازی دندانهایی هست که موجودند نه اونایی که کشیده شدن !!!!
      درمان شما ایمپلنت یا پروتز متحرک هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *