طیف رنگی کامپوزیت آی پی اس چگونه است؟ - دکتر محمدرضا فرهنگی

طیف رنگی کامپوزیت آی پی اس چگونه است؟

طیف رنگی کامپوزیت آی پی اس چگونه است؟

کامپوزیت آی پی اس چیست؟ چه استفاده‌ای دارد؟ طیف رنگی آن چگونه است؟ به حتم زمانی که نام کامپوزیت ips به گوشتان خورده، سوالات مختلفی در ذهن شما ایجاد شده است. اگر که فعال در زمینه‌ی دندانپزشکی هستید یا به دنبال داشتن حداقل اطلاعاتی در این رابطه هستید بهتر است ادامه‌ی مطلب را دنبال کنید. چرا که به صورت مختصر و البته حرفه‌ای به ذکر مهمترین نکات در رابطه با کامپوزیت ips می‌پردازیم و به سوالات شما نیز پاسخ می‌دهیم.

همچنین اگر که به فکر انجام لمینت دندان و کامپوزیت دندان هستید می‌توانید از طریق تماس با شمره های 22134272 و یا 22133966 با ما ارتباط برقرار کنید و از بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران وقت قبلی رزرو کنید.

کامپوزیت آی پی اس چیست؟

قبل از اینکه با مباحث دیگر نظیر مراحل ساخت و طیف رنگی کامپوزیت ips آشنا شوید بهتر است بدانید که در اصل کامپوزیت آی پی اس چیست؟ کامپوزیت آی پی اس ماده‌ای می‌باشد که به دلیل مات بودن به گزینه‌ای ایده‌آل برای پوشاندن اثرات سایه ناخواسته تبدیل شده است. قابل توجه است که کیور کامپوزیت آی پی اس مات بدرنگی دندان‌ها، رشد هسته، سطوح فلزی، خلفی و قدامی دندان‌ها را مخفی می‌کند. به همین علت است که کاربرد آن در صنعت دندانپزکشی بسیار زیاد می‌باشد و مورد توجه افراد مختلفی قرار گرفته است. با توجه به این مورد که متریال مذکور دارای قدرت بالایی می‌باشد از آن برای پوشش بدرنگی‌ها یا سطح فلز دندان در مقیاس‌های بزرگ نیز استفاده می‌شود. مورد قابل توجه در رابطه با استفاده از کامپوزیت آی پی اس این مورد است. زمانی که شما برای حل مشکلات گفته شده از آن استفاده کنید، حتی در عمیق‌ترین مناطق نیز بدرنگی قابل دیدن نخواهد بود. موردی آخر در رابطه با کامپوزیت آی پی اس را می‌توان این دانست که آن در سرنگ‌های ارگونیمک بخصوصی با نامLuer-Lock عرضه می‌شود. همچنین برای انجام کامپوزیت دندان در مطب بهترین دندانپزشک زیبایی در غرب تهران از طریق فرم دریافت نوبت اقدام به دریافت نوبت قبلی کنید.

 

طیف رنگی کامپوزیت آی پی اس

طیف رنگی  کامپوزیت آی پی اس

یکی از موارد و دلایل اصلی که بعضاً افراد به استفاده از کامپوزیت آی پی اس می‌پردازند، وجود آن در انواع طیف رنگی‌های مختلف است؛ موردی که می‌تواند دست شما را بسیار باز بگذارد. قابل توجه است که در اصل کامپوزیت آی پی اس در ۳۲ طیف رنگی مختلف و ۵ سطح شفافیت وجود دارد که بر اساس سلیقه افراد و نیاز آن‌ها انتخاب‌های متفاوتی پیش روی آن‌ها قرار خواهد داشت. بعضاً وجود دارند افرادی که بخاطر رنگ پوست تیره‌ی خود می‌خواهند از طیف رنگی تیره استفاده کنند تا ظاهر طبیعی خود را حفظ کند. اما در برابر نیز افرادی وجود دارند که خواهان سفیدترین رنگ کامپوزیت ای پی س هستند، موردی که به وضوع در دهان و دندان بازیگران هالیوودی قابل مشاهده است. حال اگر شما از هر دسته از افراد باشید به علت تنوع زیاد این طیف رنگی می‌توانید انتخاب‌های مناسبی پیش روی خود داشته باشید.

مراحل کامپوزیت آی پی اس

نصب و استفاده از کامپوزیت آی پی اس کار به نسبت ساده‌ای می‌باشد ولی شما باید آن را با توجه به مراحل تعیین شده و روند بخصوص انجام دهید. در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به ذکر مهمترین این موارد بپردازیم. البته قبل از شروع مراحل بهتر است بدانید به علت سایه‌ها که شکل کاملا مطلبق دنتین و مینا و کابیره شده دارند، شما فقط کافی است تا چیزی که تراشیده‌اید را جایگزین کنید. اما حال وقت شرح مراحل کار است. در مرحله‌ی اول روند کاری شما باید دندان مورد نظر را تهیه کنید. سپس وقت آن است که اندازه‌ی مناسب عاج را پیدا کنید، کاری که با مطابقت دادن اندازه آن با موارد مورد نیاز شما تعیین می‌شود. حال باید مینای دندان را با سایه مینای مناسب جایگزین کنید. مرحله‌ی چهارم که آخرین مرحله نیز می‌باشد زمانی است که شما باید درخشش نهایی را ایجاد کنید و آن را صیقل دهید. این کار با سیستم‌‌های کامپوزیت آی پی اس Astropol و Astrobrush نتایج بسیار فوق‌العاده‌ای دارد، پس بهتر است سعی کنید با هماهنگی متخصص مشغول انجام این مورد شوید.
همچنین اگر که به انجام عمل‌ و جراحی‌های خود بهترین کلینیک تخصصی هستید می‌توانید با مراجعه به دندانپزشکی زیبایی در غرب تهران این موارد را انجام دهید.

مزایای استفاده از طیف رنگی در کامپوزیت آی پی اس

• از لحاظ رنگی و ظاهری، مشابه با سایر دندان های طبیعی هستند.
• قابلیت تحمل فشار های سنگین در اثر خوردن مواد غذایی سفت را دارند.
• استفاده از این نوع کاموزیت‌ها فراوان می‌باشد و یکی از این موارد برای برای دندان‌های جلو و دندان های عقب می‌باشد.
• داشتن تنوع رنگی بسیار بالا
ن بعد از اینکه بر روی دندان‌های بیمار نصب می‌شوند حساسیت بخصوص ایجاد نمی‌کنند.
• در صورت بروز هر گونه لب پریدگی دندان و یا شکستگی بر اثر ضربات، کاملا قابلیت ترمیم دارد.
• در انواع رنگ های مات و یا درخشان با سطوح صیقلی و بسیار زیبا وجود دارند.
• داشتن هزینه به نسبت کمتر در مقاوم روش‌های زیبایی دندان مانند لمینت و …
• به دلیل سرامیک به کار رفته در متریالشان، دارای طول عمر بسیار زیادی می باشند.
ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم با خواندن این محتوا بتوانید به خوبی با کامپوزیت آی پی اس و طیف‌های رنگی این مورد آشنا شده باشید. اگر که به فکر انجام لمینت دندان توسط متخصصین حرفه‌ای هستید می‌توانید با پشتیبانی تلفنی ما ارتباط برقرار کنید و اقدام به رزرو وقت قبلی کنید.

 

اگر قصد انجام لمینت دندان یا هر یک از درمان های زیبایی دندان را دارید.

همین حالا با مشاوران ما از طریق شماره های22134272 و یا 22133966 تماس بگیرید. و یا برای دریافت نوبت دندانپزشکی  از بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران به صغحه دریافت نویت مراجعه  کنید.