عوارض و مضرات جوش شیرین برای دندان و سفيد كردن دندان - دکتر محمدرضا فرهنگی

عوارض و مضرات جوش شیرین برای دندان و سفيد كردن دندان

عوارض و مضرات جوش شیرین برای دندان و سفيد كردن دندان

عوارض و مضرات جوش شیرین برای دندان و سفيد كردن دندان : استفاده از جوش شیرین برای از بین بردن لکه های دندان در واقع بسیار رایج است. با این حال ، ممکن است از خود بپرسید که این محصول خانگی چقدر برای دندان های شما ایمن است. آیا جوش شیرین به دندانآسیب و ضرر می زند ؟ جوش شیرین راهی مطمئن برای از بین بردن لکه های سطح است. اگرچه مانند اکثر محصولات ، باید با احتیاط استفاده کنید تا به مینای دندان آسیب نرسد. رایج ترین روش استفاده از جوش شیرین در روال سفید کردن این است که آن را با آب مخلوط کنید و به مدت دو دقیقه مسواک بزنید.

نکاتی برای سفید کردن با جوش شیرین

جوش شیرین جایگزینی برای خمیر دندان نیست – جوش شیرین حاوی فلوراید نیست ، بنابراین نمی تواند باکتری ها را از بین ببرد یا از پوسیدگی جلوگیری کند. هنوز باید از نوعی خمیر دندان معمولی استفاده کنید تا دندان های خود را کاملا تمیز کنید.
از روش های مسواک زدن مناسب استفاده کنید – جوش شیرین ماهیت ساینده دارد. گرچه در از بین بردن پلاک های ساخته شده و لکه های سطح عالی است ، اما اگر با آن خیلی تهاجمی مسواک بزنید ، می تواند به مینای دندان شما آسیب برساند.
زیاد از جوش شیرین استفاده نکنید – بیش از دو بار در هفته از جوش شیرین برای سفید کردن استفاده نکنید. اگر بیش از حد استفاده شود ، می تواند باعث حساسیت دندان شود و خطر ایجاد حفره را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: روش های سفید کردن دندان در مطب

عوارض و مضرات جوش شیرین برای دندان و سفيد كردن دندان

سفیدکننده دندانهای حرفه ای ایمن و قابل اعتماد

در حالی که جوش شیرین یک روش محبوب برای از بین بردن لکه های دندان در خانه است ، این فقط می تواند دندان های شما را در اطراف یک تا دو سایه روشن کند. اگر به درستی استفاده نشود ، می تواند آسیب وارد کند. ما اعتقاد داریم که بهترین راه برای سفید و ایمن نگه داشتن لبخند ، سفید کردن دندان های حرفه ای است.

بیشتر بخوانید: معرفی روش های گوناگون برای سفید کردن دندان ها

عوارض و مضرات جوش شیرین برای دندان و سفيد كردن دندان

ما روش هایی ارائه می دهیم تا بتوانید براحتی  لبخند خود را تا هشت سایه سفید کنید. از آنجا که نظارت بر سفید کاری حرفه ای توسط دندانپزشک زیبایی مورد اعتماد ما انجام می شود ، این روش ایمن تر برای دستیابی به لبخند روشن تر در مقایسه با درمان های خانگی است. آماده دریافت لبخندی خیره کننده که عاشق آن هستید هستید؟ امروز برای تعیین وقت مشاوره سفید کردن ، با دفتر ما تماس بگیرید!

در این میان می توان بیان کرد که لمینت دندان و کامپوزت دندان یکی از روش های زیبا تر نشان دادن دندان ها می باشد که دندان هایی مرتب و سفید را برای لبخند شما به نمایش می گذارد.
اما همواره باید توجه داشته باشید که برای درمان مشکلات دندانی و انجام موارد زیبایی دندان نزد پزشک متخصص مراجعه نمایید از این رو می توانید برای دریافت نتیجه ای لذت بخش برای دریافت نوبت زیر نظر بهترین دندانپزشک زیبایی در غرب تهران اقدام نمایید.