قیمت بلیچینگ دندان | بلیچینگ دندان چیست؟ | مراقبت های بعد از بلیچینگ

قیمت بلیچینگ دندان

قیمت بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان چیست؟ آیا از هزینه و قیمت بلیچینگ دندان اطلاع دارید؟ به نظر شما بهترین کلینیک برای انجام بلیچینگ کدام کلینیک می باشد؟ آیا مراقبت های بعد از بلیچینگ اطلاع دارید؟ اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال سفید کردن دندان های خود می باشید بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه بوده تا با بلیچینگ ‌دندان و قیمت آن بیشتر آشناشوید.

بلیچینگ دندان چیست؟

بلیچینگ دندان که جزو درمان های زیبایی دندان به حساب می آید به طور کلی می‌ توان گفت سفید کردن دندان ها می باشد. در این درمان بدرنگی ها و رنگدانه هایی که به مرور زمان موجب تغییر رنگ دندان ها شده است از بین می رود. از طرفی افرادی که به صورت ژنتیکی دارای دندان های بدرنگ هستند با این درمان می توانند دندان های سفید و زیبا داشته باشند. لازم است توجه داشته باشید در بلیچینگ دندان بر حسب نیاز و طبق تشخیص دندانپزشک، سفیدی دندان از دو تا چند درجه انجام می گیرد. در این روش که هیچ گونه آسیبی به مینای دندان وارد نمی شود، ماده اصلی سفید کننده دندان ها پر اکسید هیدروژن می باشد. استفاده از این ماده موجب اکسیژن شدن رنگدانه های رسوب کرده در بین جرم های مینایی شده و این امر موجب می ‌شود این جرم ها از بین رفته و دندان های شما سفید شود. به مرور زمان این ماده به قسمت های زیرین مینا نیز نفوذ پیدا کرده و موجب سفید شدن دندان خواهد شد. نکته بسیار مهم در اینجا دلایل تغییر رنگ دندان ها می باشد ؛به طور کلی لازم است بدانید مواردی چون سیگار کشیدن، افزایش سن، استفاده بی رویه از چای، قهوه و دیگر نوشیدنی های رنگی و عدم رعایت بهداشت مناسب دهان و دندان جزو مهمترین مواردی است که منجر به تغییر رنگ دندان ها می شود.

قیمت بلیچینگ دندان

آماده سازی دندان قبل از بلیچینگ

در هنگام انجام بلیچینگ دندان از جمله مهمترین مواردی که مورد توجه افراد قرار می گیرد، قیمت بلیچینگ دندان و مدت زمان سفید ماندن دندان ها به این روش است. به طور کلی می توان گفت در خصوص مدت زمان چ سفید ماندن دندان ها نمی توان پاسخ قاطعی داد، زیرا این امر کاملاً بسته به جنس دندان ها و نوع رنگدانه های رسوب کرده بین دندان ها متغیر می باشد. رژیم غذایی هر فرد نیز تاثیر مستقیم در این امر دارد. در اینجا اگر شما هم بخواهید در خصوص آماده سازی های قبل از بلیچینگ اطلاعاتی به دست آورید باید توجه داشته باشید قبل از هر امری لازم است دندان های پوسیده خود را ترمیم کرده و توجه داشته باشید که بلیچینگ دندان بر روی روکش، نواحی زرد ریشه ناشی از تحلیل لثه و پرکردگی ها تاثیری نمی گذارد. همچنین باید بدانید اگر قبل از بلیچینگ، دندان های شما جرم داشت بهتر است اقدام به جرم گیری کرده تا نتیجه بهتری به دست آورید.

قیمت بلیچینگ دندان

مراقبت های بعد از بلیچینگ

و اما پس از اینکه شما عمل بلیچینگ و سفید کردن دندان را انجام دادید طبیعتاً لازم است که تا مدتی از دندان هایتان مراقبت نماید. به طور کلی می توان گفت این موضوع بسته به بهداشت دهان فرد و رژیم غذایی می باشد. به طوری که در این زمان لازم است از غذاها و نوشیدنی هایی که رنگدانه دارد کمتر استفاده کرده تا بتوانید در طولانی مدت دندان های سفید داشته باشید. همچنین اگر شما بخواهید به صورت دائم دندان‌ های سفید داشته باشید، لازم است هر چند وقت یک‌ بار عمل بلیچینگ را انجام دهید.

قیمت بلیچینگ دندان

قیمت بلیچینگ دندان چقدر است؟

اگر شما هم در هنگام انجام سفید کردن دندانها، می‌ پرسید که قیمت بلیچینگ دندان چقدر است، باید توجه داشته باشیمد این روش یک روش بسیار محبوب به خصوص در بین خانمها می باشد و هیچ گونه ضرر و عوارضی برای دندان ها ندارد و در مقایسه با دیگر روش های سفید کردن دندان ها نیز قیمت و هزینه بسیار پایین تر برخوردار است. البته این هزینه ممکن است بسته به موادی که در مطب مورد استفاده قرار می‌ گیرند متفاوت باشد. همچنین بسته به تعداد جلساتی که شما به مطب مراجعه می ‌کنید قیمت بلیچینگ دندان برایتان متفاوت خواهد بود.

قیمت بلیچینگ دندان

قیمت بلیچینگ دندان در مطب دکتر فرهنگی

یکی از بهترین های دندانپزشک زیبایی و جراح دکتر محمدرضا فرهنگی بوده که شما میتوانید با مراجعه به ایشان تمامی درمان های زیبایی دندان را انجام دهید. در خصوص قیمت بلیچینگ دندان در دندانپزشکی محمدرضا فرهنگی باید توجه داشته باشید که اگر چه ایشان از بهترین مواد اولیه جهت درمان بلیچینگ استفاده می کنند اما قیمت کاملا منصفانه دارند. برای دیدن لیست تعرفه دندانپزشکی از جمله قیمت بیلیچینگ دندان میتوانید از صفحه هزینه و تعرفه دندانپزشکی دیدن کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *