مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان | اهمیت مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان

مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان

مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان

آیا می دانید مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان چیست؟برای دانستن مراقبت های پس از کامپوزیت ابتدا باید اطلاعاتی در مورد کامپوزیت داشته باشیم.کامپوزیت دندان بیشتر مناسب افرادی است که از فاصله دندان و شکستگی دندان رنج می برند که کامپوزیت دندان بهترین روش برای زیبایی دندان های آن ها می باشد که با مراقبت های صحیح ماندگاری بالایی خواهد داشت و باعث جذابیت در چهره خواهد شد که امروزه افراد بسیاری برای زیبایی دندان های خود از این روش استفاده می کنند که در این مطلب پس از شناخت کامپوزیت در موردمراقبت های بعد از کامپوزیت دندان نیز سخن خواهیم گفت.

کامپوزیت دندان چیست؟

افراد بسیاری که از شکستگی و فاصله دندان ها و یا تیرگی دندان های خود رنج می برند کامپوزیت دندان و لمینت دندان بهترین گزینه برای آن ها می باشد که سبب داشتن لبخندی زیبا و چهره جذاب در افراد می باشد که می توان گفت کامپوزیت دندان از روش های درمانی زیبایی بدون عوارض می باشد که دندانپزشک زیبایی با استفاده از این روش دندان های پوسیده،شکسته و یا دندان هایی که سیاه شده اند را با استفاده از مواد خمیر مانند و امواج نوری که کامپوزیت را سفت می کند اقدام به ترمیم دندان ها می کند.

مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان ها

امروزه می توان به راحتی مشکل شکستگی دندان های جلویی و یا فاصله زیاد بین دندان ها را با استفاده از کامپوزیت ترمیم کرد و دندان ها را به زیبایی سفید و یک دست کرد.کامپوزیت دندان با استفاده از مواد خمیری شکل که با استفاده از امواج نوری سفت می شوند و می توان گفت بدون درد و عوارض می باشد که این خود یک مزیت محسوب می شود که دلیل انتخاب بیشتر مردم از کامپوزیت دندان برای زیبایی دندان هایشان بدون درد بودن این روش است.
امروزه از کامپوزیت هایی استفاده می کنند که علاوه بر استحکام بالایی که دارند فاقد تخلخل بوده و به راحتی و عالی پولیش می شوند و طول عمر بالایی دارند.

مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان

بهترین زمان برای استفاده از کامپوزیت دندان و معایب کامپوزیت دندان

همان طور که گفتیم از کامپوزیت دندان به منظور زیبایی و ترمیم دندان های پوسیده و شکسته شده استفاده می شود.در برخی مواقع پیش می اید که به دلیل بی توجهی به دندان ها و اینکه از دندان هایمان به خوبی مراقبت نکرده ایم دندان ها فرم خود را از دست می دهند و یا تغییر رنگ می دهند که دندانپزشک زیبایی با روش کامپوزیت اقدام به ترمیم،سفیدی و زیبایی دندان ها می کند و لبخند زیبا را به ما می بخشد که در جذابیت چهره تاثیر بسیاری دارد.
اگر در کامپوزیت دندان،دندان ها را بتراشند باعث از بین رفتن مینای دندان می شود که در این موارد بهتر است به سلامت دندان اهمیت بدهیم که از اصلی ترین عوارضی که می توان به آن اشاره کرد تورم و آسیب به لثه است و در صورتی این اتفاق می افتد که کامپوزیت به درستی بر روی دندان ها قرار نگرفته باشد.

مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان

اهمیت مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان

همان طور که در این مطلب گفتیم کامپوزیت به منظور ترمیم دندان های از بین رفته می باشد که زیبایی را به چهره بر می گرداند اما برای داشتن طولانی مدت این لبخند زیبا نیاز به مراقبت هایی دارد که باید به آن توجه داشت که در ادامه به مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان خواهیم پرداخت.

مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان چیست؟

برای داشتن و حفظ زیبایی دندان های کامپوزیت شده باید به مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان اهمیت داد که عبارتند از:
1-مسواک زدن به صورت مرتب به دندان های کامپوزیت شده
2-مسواک زدن به تنهایی قادر به تمیز کردن دندان ها نمی باشد بهتر است در کنار مسواک زدن از نخ دندان نیز استفاده شود.
3-از خوردن مواد غذایی سفت پرهیز کنید زیرا خوردن مواد غذایی سفت موجب ساییدگی کامپوزیت دندان ها می شود.
4-کامپوزیت دندان به دلیل رنگ پذیری که دارد پس از نوشیدن چای یا قهوه حتما مسواک باید زد.

مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان

چکیده ای از روش کامپوزیت و اهمیت مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان

همان طور که متوجه شدیم کامپوزیت دندان به منظور زیبایی دندان های پوسیده و شکسته شده و …می باشد که به سادگی زیبایی را به دندان ها می بخشد که با استفاده از مواد خمیری شکل و امواج نوری سفت شکل زیبایی به دندان ها می دهد.
برای به دست آوردن بهترین دندانپزشک تهران و دندانپزشک زیبایی در غرب تهران می توان با استفاده از سایت هایی که آدرس بهترین پزشکان را در اختیار ما قرار داده اند به دست آورد.