مزایای لمینت سرامیکی | لمینت سرامیکی | آشنایی با مزایای لمینت سرامیکی |

مزایای لمینت سرامیکی

مزایای لمینت سرامیکی

لمینت سرامیکی می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد در صورتی که پزشک معالج با داشتن تخصص و تجربه ی کافی تشخیص دهد که به منظور انجام دندانپزشک زیبایی، این روش برای شما ایده ال خواهد بود. در این بخش از مقاله در نظر داریم به طور کلی به بررسی لمینت دندان پرداخته و تفاوت آن را با کامپوزیت دندان مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

آیا شما نیز از رنگ و کج بودن دندان های خود رنج می برید؟ نگران نباشید، امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی روش های مفید و سودمندی برای زیبایی دندان ها در اختیار ما قرار داده است. هر یک از این روش ها با توجه به شرایط فعلی می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. لمینت ها راه حل های ایده آلی برای زیبایی دندان ها شما خواهد بود.

مزایای لمینت سرامیکی

لمینت سرامیکی

لمینت سرامیکی درای کاربرد فوق العاده برای در دندانپزشکی دارد. این نوع از محصولات به دلیل ویژگی های مطلوب خود نیز توانسته اند، محبوبیت بالایی به دست آورند از جمله مهمترین کاربرد این نوع از لمینت ها می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

– برطرف ساختن دندان های کج
– رسیدن به دندان های سفید
– از بین بردن مشکل شکستگی دندان

به زیبایی دندان هایتان توجه کنید در این صورت می تواند با داشتن لبخند زیبا همواره توجه همه را به سوی خود جلب کرده و همچنین اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. ونیرهای لمینت می تواند از جنس سرامیک یا پرسلین باشد ، بیشتر دندانپزشک ها بر این باور هستند که نوع سرامیکی این محصولات کارایی بهتری دارند.

بیشتر بخوانید: کامپوزیت دندان

مزایای لمینت سرامیکی

آشنایی با مزایای لمینت سرامیکی

به کار گیری لمینت سرامیکی دارای مزیت های بسیاری است که از مهمترین آن می توان موارد زیر را در اولویت قرار داد:

  • اصلاح ظاهر لبخند
  • کم تهاجمی تر نسبت به تاج دندان
  • مقاوم در برابر زرد شدن
  • طبیعی به نظر رسیدن
  • دوام و طول عمر زیاد
  • انعطاف پذیر بودن
  • فوری بودن مشاهده نتایج
  • برطرف کردن عیوب ظاهری دندان
  • ترکیب کردن با روش های دیگر

با در اولویت قرار داد این روش می توانید دندان های زیبا و سفید داشته باشید. به کارگیری لمینت های به دست آمده از سرامیک با همه ی مزیت های فوق العاده که دارد عاری از چالش نیست بسیاری از معایب آن زمانی به وجود می آید که پزشک مربوط تخصص کافی برای انجام آن را نداشته باشید به همین دلیل به طور جدی تاکید می شود، مراکز معتبر را هدف قرار دهید تا از کیفیت نهایی کار مطمئن باشید.

مزایای لمینت سرامیکی

خدمات دندانپزشک زیبایی در غرب تهران

کارشناسان بخش پذیرش ما راهنمایی لازم را در اختیار شما قرار خواهد داد. هزینه ی درخواستی برای لمینت سرامیکی با توجه به فرایند و البته فاکتورهی مختلف متفاوت است، در جلسه ی مشاوره ی می توانید اطلاعات کامل در مورد هزینه و مراقبت های لازم را از پزشک مربوط دریافت کنید. سودجویان بسیاری هستند که به منظور جلب توجه کاربران هزینه های کمتری را پیشنهاد می دهند. در نظر داشته باشید که هیچ ارزانی، بی دلیل نیست. به همین دلیل ب انتخاب مراکز و کلینیک های نامعتبر ، سلامت خود را به خطر نیندازید.

دندانپزشک زیبایی در غرب تهران به عنوان یکی از بهترین دندانپزشک تهران مفتخر آن است که در همه ی این سال ها توانسته با ارائه ی کیفیت عالی لمینت سرامیکی در خدمت شما عزیزان بوده و رضایت کامل را به دست آورد. به منظور رزرو وقت و کسب اطلاعات بیشتر تردید نکنید با ما با شماره های موجود در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.

مزایای لمینت سرامیکی
سوالات متداول در مورد لمینت دندان

مزایای لمینت سرامیکی در مقابل کامپوزیت چیست؟

لمینت ها در مقایسه با کامپوزیت ها دارای مقاومت بیشتر در برابر زرد شدن هستند و همچنین ونیرهای لمینت دارای طول عمر مفید زیادی هستند به همین دلیل مقرون به صرفه به نظر می رسند.

هزینه ی لمینت چقدر است؟

با توجه به شرایط موجود ، هزینه ی درخواستی برای این امر متفاوت است. پزشک مربوط می تواند با بررسی و ارزیابی کامل، اطلاعات دقیق در مورد هزینه ی درخواستی در اختیار شما قرار دهد.

به کار گیری لمینت در مقایسه با ارتودنسی چه مزایای دارد؟

اگر چه ارتودنسی به عنوان یکی از روش های پرکاربرد در دندانپزشکی است و کج بودن دندان ها با استفاده از آن به طور کامل برطرف می شود ولی به کار گیری ارتودنسی نیازمند مدت زمان بسیار زیادی است. در صورتی که پزشک مربوط تشخیص دهد که دندان های کج به راحتی با استفاده از ونیرهای لمینت قابل پوشش است می توان از این روش برای زیبایی دندان ها استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *