لمینت برلیانس چیست و چه مزایایی دارد؟ | مزایای استفاده از لمینت برلیانس | قیمت لمینت برلیانس

لمینت برلیانس چیست و چه مزایایی دارد؟

لمینت برلیانس چیست و چه مزایایی دارد؟

لمینت برلیانس یکی از انواع پرطرفدار روش های اصلاح طرح لبخند توسط دندانپزشک زیبایی است. این نوع از لمینت به‌دلیل شفافیت، برجستگی کمتر، بسیار زیاد از ظاهر طبیعی که در سطح دندان ایجاد می نماید، طرفداران بسیار زیادی داشته و از بهترین نوع لمینت های مورد استفاده در اصلاح طرح لبخند به شمار می آید. خوشبختانه امروزه به دلیل پیشرفت و گسترش تکنولوژی های مورد استفاده در زمینه خدمات دندانپزشکی، بسیاری از مشکلات مربوط به زیبایی دهان و دندان با کمک متدهای مختلف برطرف خواهد شد.

اصلاح طرح لبخند با استفاده از لمینت برلیانس

پس از کامپوزیت دندان، لمینت دندان یکی از روش های پرطرفدار به منظور برطرف نمودن تغییرات نامطلوب ظاهر دندان در افراد متقاضی است. لمینت انواع متفاوتی داشته و با توجه به وضعیت دندان های بیمار و بسیاری از فاکتور های دیگر، بسته به تشخیص دندانپزشک زیبایی آماده و نصب خواهد شد. لمینت برلیانس یکی از انواع بسیار مقاوم، طبیعی و البته گران قیمت لمینت های دندانی است. این نوع از لمینت توسط جدیدترین و به روز ترین نوع سرامیک مورد استفاده در ساخت لمینت های سرامیکی تهیه شده و بدون نیاز به تراش در سطح دندان ها قرار خواهد گرفت. یکی از مرغوب ترین انواع لمینت های برلیانس از مواد اولیه تولید شده توسط شرکت های امریکایی در لابراتوارهای دندانسازی ساخته شده و از شفافیت چشمگیری برخوردار هستند.

لمینت برلیانس چیست و چه مزایایی دارد؟

افراد کاندید لمینت برلیانس

از این نوع لمینت دندان ای هیچگونه محدودیت سنی نداشته عمومی پس از هیجده سالگی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. افرادی که:

دارای دندانهای ترک خورده، لب پریده و یا شکسته هستند.

دارای فواصل بین دندانی خفیف تا شدید هستند.

دارای دندانهای پوسیده و فرسوده هستند.

دارای رنگ رفتگی، جرم گرفتگی و به هم ریختگی های جزئی دندان هستند، کاندید لمینت دندان ای از جمله لمینت برلیانس به منظور اصلاح طرح لبخند می باشند.

مزایای استفاده از لمینت برلیانس

استحکام، مقاومت و طول عمر بسیار بالا

ضخامت بسیار کم در سطح دندان ها

نصب بدون نیاز به تراش دندان

برخورداری از رنگ و بسیار طبیعی، شفافیت و درخشندگی بسیار زیاد

برخورداری از ضریب انبساط حرارتی نزدیک به دندان طبیعی

قدرت چسبندگی بسیار بالا به سطح دندان ها

مقاوم در برابر ضربه، تغییرات محیطی و شکستگی های جزئی

عدم ایجاد ساییدگی درد دندانهای مقابل

عدم استفاده از داروی بی حسی به منظور نصب لمینت

کمترین ریسک ابتلا به حساسیت های دندانی پس از نصب

کوتاه بودن تعداد جلسات درمان و مراجعات بعدی به دندانپزشک

لمینت برلیانس چیست و چه مزایایی دارد؟

معایب استفاده از لمینت برلیانس

یکی از مهمترین معایب لمینت برلیانس، احتیاج به تخصص و مهارت بسیار زیاد دندانپزشک زیبایی است. از این رو توصیه می‌شود به منظور نصب لمینت برلیانس به افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه مراجعه نمایید.

یکی دیگر از معایب بسیار مهم این نوع از لمینت دندانی، عدم امکان استفاده از آن به منظور پوشاندن دندان های تیره با میزان بسیار بالایی از شکستگی و عیوب ظاهری است.

مراقبت های پس از کاشت لمینت برلیانس

باید توجه داشت که یکی از مهمترین فاکتورهای نتیجه بخش بودن انجام روشهای مختلف اصلاح طرح لبخند از جمله لمینت برلیانس، پس از مراجعه به دندانپزشک متخصص و کلینیک درمانی معتبر، و توجه به مراقبت های اولیه و ثانویه پس از انجام این درمان زیبایی است. مسواک زدن منظم و اصولی، استفاده از خمیر دندان های مناسب، استفاده از نخ دندان های مناسب، اجتناب از مصرف غذا و میوه های سفت، از استعمال دخانیات، اجتناب از مصرف غذاهای رنگی مراجعه منظم به منظور چکاب های دندانپزشکی است.

لمینت برلیانس چیست و چه مزایایی دارد؟

قیمت لمینت برلیانس

با آگاهی به این موضوع که تمامی روش های اصلاح طرح لبخند ، نسبتاً پرهزینه بوده و متاسفانه تحت پوشش هیچ یک از بیمه های درمانی قرار نخواهند داشت؛ می‌توان گفت هزینه انجام لمینت برلیانس نیز به دلیل ساختار ویژه و استفاده از مواد اولیه گران قیمت، بیشتر از سایر انواع لمینت های دندانی است .

اصلاح طرح لبخند در کلینیک دندانپزشکی غرب تهران

یکی از مراکز معتبر، شناخته شده و قابل اعتماد در خصوص انجام روشهای مختلف اصلاح طرح لبخند از جمله لمینت برلیانس، کلینیک دندانپزشکی زیبایی در غرب تهران تحت نظر دکتر محمدرضا فرهنگی است. این کلینیک با استفاده از دستگاه های مجهز و نوین به تکنولوژی روز دنیا، متد های درمانی کم عارضه، پیش از انجام روشهای مختلف، اقدامات ضروری پیش از انجام درمان اصلی، توجه خود و وجدان کاری و رضایتمندی متقاضیان، خود را آغاز نموده و با استفاده از تجارب ارزشمند بهترین دندانپزشک های زیبایی تهران، توانسته از خدمات زیبایی و درمانی دندانپزشکی را به بهترین نحو احسنت در اختیار متقاضیان و بیماران قرار داده و با انجام روشهای درمانی با کیفیت و هزینه های مقرون به صرفه طیف وسیعی از طرفداران را به خود فرا خواند.

لمینت برلیانس چیست و چه مزایایی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *