مزایا و کاربرد لمینت ای پی اس | اهمیت اصلاح طرح لبخند | معایب لمینت ای پی اس

مزایا و کاربرد لمینت ای پی اس

مزایا و کاربرد لمینت ای پی اس

اصلاح طرح لبخند و خدمات زیبایی دندان یکی از پرطرفدارترین روش های انجام شده به منظور زیباسازی دندانها و برطرف نمودن تاثیرات نامطلوب به دنبال تغییر در ظاهر دندان ها است. امروزه روش های متفاوتی در خصوص اصلاح طرح لبخند و از بین بردن مشکلات دهان و دندان در سراسر جهان وجود داشته و پیشرفت بسیار زیادی در زمینه درمان و زیبایی دندان حاصل شده است. لمینت دندان، کامپوزیت دندان، ایمپلنت دندان، انواع مختلف جرم گیری، ارتودنسی و بسیاری از روشهای دیگر به عنوان خدمات اصلاح کننده طرح لبخند بوده و توسط دندانپزشک زیبایی برای متقاضیان انجام خواهد شد. در ادامه به مبحث مزایا و کاربرد لمینت ای پی اس  نیز می پردازیم.

اهمیت اصلاح طرح لبخند

داشتن لبخندی زیبا به واسطه دندان های سالم، سفید و متوازن ایجاد خواهد شد. لبخند یکی از مهمترین فاکتورهای موثر در زیبایی ظاهری چهره افراد بوده و تاثیر بسیار زیادی در قضاوت افراد از شما خواهد داشت. از این رو اصلاح طرح لبخند و روش های مختلف انجام شده در این خصوص، اهمیت بسیار زیادی داشته و امروز طیف وسیعی از طرفداران را به خود اختصاص داده است

مزایا و کاربرد لمینت ای پی اس

کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت دندان به دو شکل کامپوزیت ونیر کامپوزیت رزین در اختیار متقاضیان و افراد کاندید قرار گرفته و یکی از روش های پرطرفدار اصلاح طرح لبخند به شمار می آید. معمولاً از کامپوزیت رزین به منظور پر کردن دندان های آسیب دیده و فرسوده، به ویژه در قسمت های جلویی و از کامپوزیت ونیر به‌ منظور ترمیم دندانهای لب پریده، از بین بردن فضای باریک بین دندانی، ترمیم و بازسازی دندان های شکسته و ترک خورده و زیباسازی دندان های رنگ رفته استفاده خواهد شد. استفاده از کامپوزیت تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دندان ها داشته و یک لبخند جذاب و منحصر به فرد را برایتان به ارمغان خواهد آورد

مزایا و کاربرد لمینت ای پی اس

لمینت دندان چیست؟

لمینت دندان یکی دیگر از روش های اصلاح طرح لبخند و برطرف نمودن مشکلات ظاهری دندان است. لمینت به پوسته هایی از جنس سرامیک و یا کامپوزیت گفته می شود که در سطح دندان نصب شده و قادر به برطرف نمودن مشکلاتی مانند پریدگی های دندان، ترک خوردگی، شکستگی و تغییر رنگ در سطح آنها خواهد بود. لمینت ای پی اس یکی از انواع بسیار مستحکم لمینت های سرامیکی بوده و به صورت فشاری در لابراتوارهای دندانسازی تهیه و در سطح دندانهای فرد فرم داده خواهد شد

مزایا و کاربرد لمینت ای پی اس

کاربرد لمینت ای پی اس در اصلاح طرح لبخند چیست؟

برطرف نمودن ترک، پریدگی و شکستگی دندان

از بین بردن فواصل بین دندانی

از بین بردن لکه های سطح دندان

برطرف نمودن تغییر رنگ ایجاد شده در سطح دندان ها

مزایای لمینت ای پی اس

یکی از مهمترین ویژگی‌ های استفاده از لمینت ای پی اس در اصلاح طرح لبخند، مقاومت و طول عمر بالای این نوع از لمینت به‌ دلیل ساختار باکیفیت و مستحکم آن است. این نوع از لمینت در برابر ساییدگی ها، ضربه ها و بسیاری از عوامل دیگر مقاوم بوده و به سرعت دچار تغییر شکل نخواهد شد. طبیعی جلوه نمودن دندان های لمینت شده با استفاده از لمینت IPS، یکی دیگر از مزایای بسیار مهم آن بوده و تاثیر بسیار زیادی در نظر مخاطبین خواهد داشت.

معایب لمینت ای پی اس

یکی از مهمترین معایب استفاده از لمینت ای پی اس به منظور اصلاح طرح لبخند، هزینه بسیار زیاد آن و احتیاج به مراقبت های بهداشتی بسیار دقیق است.

هزینه های لمینت دندان

لمینت دندان به عنوان یکی از روش های زیبایی، با توجه به عوامل مختلفی از جمله نوع لمینت انتخاب شده توسط متقاضی، تعداد دندان های کاندید، اقدامات مورد نیاز پیش از انجام لمینت اصلی، کلینیک مورد نظر، تجهیزات استفاده شده، تعداد جلسات چکاب و مراحل درمانی و بسیاری از عوامل دیگر کاملا متفاوت بوده و از یک الگوی مشخص و ثابتی پیروی نخواهد نمود.

مزایا و کاربرد لمینت ای پی اس

اصلاح طرح لبخند در مراکز معتبر

توصیه می‌شود به منظور انجام روشهای مختلف اصلاح طرح لبخند از جمله کامپوزیت و لمینت دندان، به کلینیک و مراکز معتبر مراجعه نموده از انجام این روشها در مراکز ارزان قیمت اجتناب نمایید. دکتر محمدرضا فرهنگی، متخصص دندانپزشک زیبایی، جراح و ایمپلنتولوژیست، یکی از بهترین دندانپزشک های زیبایی در غرب تهران است. استفاده از متدهای به روز و برگرفته از تکنولوژی های مدرن جهانی در زمینه زیبایی دندان، استفاده از دستگاه های جدید، تعهد کاری، اهمیت به میزان رضایتمندی بیمار، ارائه مشاوره و راهنمایی های پس از درمان و چندین سال تجربه کاری موفق، از مهمترین ویژگی های قابل توجه در خصوص ایشان به عنوان بهترین دندانپزشک تهران بوده و انجام روش های مختلف اصلاح و ترمیم طرح لبخند توسط ایشان و کادر درمانی مجرب و متخصص در کلینیک دندانپزشکی غرب تهران، لذت یک لبخند زیبا و منحصر به فرد را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *